stolt

Ny lya i abraham och som en nya människa sitter jag och älskar livet. En sommar i Abisko har varit fett givande och jag har träffat folk man respekterar med hela hjärtat. Fett jobbigt att lämna bröderna när de står vid stationen och tar ett hejdå. Men hem kommer jag med ett starkare hjärta och massa lycka som ska bygga denna kropp och klara av pannsar sthlm där ideal och krav står som lysande solar över stan. Går som en fri själ genom stan som är proppad med fängslade människor med flackande blickar.

komme hem med ny bräda, skade fri, banrekord, battelslam, breakdance och längre hår.
Lärt mig dricka öl och har fasen ganska ok koll på vad vin är:P
lämnar över en tanigare och vältränad molle till morsan som ska flytta och sälja vårt feta hus :) stolt och glad över henne och vet att livet går vidare även från det mörkaste avgrundet.

Nu ska jag ut med brädan och köpa lite saker på ÖB för att hålla ner kostnaderna :P

Tack alla vänner!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0