lite kärlek

kära syster min så stora syster som är så vuxen och ordningsam, men som hellre ser på vänner, reklam eller något annat hjärndött program på TVN efter en arbetsdag där hon stäändigt måste vara glada hurtiga amanda.
 kan vi inte spela lite musik, kolla in detta brake moveset o kolla vad jag målat, ska du med o skate, ööö jag har käkat mackor idag, orka inte laga maten... har hängt hela dagen yp tränat, sk8at o målat, lyssna på mina nya beat jag skrev... yoie

Jag är verkligen lilla syste utan några bekymmer, som luktar gammal hund och har skitiga byxor, letar resor o svär över varje mening. Hon har jobb, rena klader som hon viker och hänger upp på galje. Hon äter bara eko o naturliga varor ABSOLU inga tillsattser o socker. Hon har tajta träningskläder och matchar allt, varor, möbler osv. Hon anpassar sig in till det längsta och jag e sjuk imponerad över hur hon orkar. Själv får jag mördarblicken och hugger direkt om jag tycker något i triss eller inte passa mej.    

Ja jag ska jobba, men absolut inte 100% fuck heller, va e det för liv. <på tor ska jag till posten och få reda på hur det funkar där o få veta mina arb upg. hoppas att det är ett chill gäng trotts att stan heter sthlm o man blir utan att märka det sj en död fisk som inte se folk o bara kör sitt race, man tvingas aldrig att möta någon, det r bara at gå vidare och vissla på en gammal sång. ska iallafall bli kul att jobba där, har alltid varit ett litet favo yrke eftersom man får vara ute o cykla :) snacka med ullrika J om det och hon rekomenderade det varmt så vi får se!


Idag ska jag springa 5000m på stadion o träffa Brian, längtar till lör då blire lidingöspåret för att reka banan ;)

Har förövrigt åkt så sjukt mycket longboard att jag har fet räningsvärk i vad o på massa konstiga ställen. åker någon longboard i sthlm eller vill börja så köp en i dag o ring mi sen så drar vi ut o rammlar lite!

yo yo yoie, köpte färg i dag så nu ska de ut o målas på riktigt, har tränat i min black book som är röd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0