kista



10 000 m igår i kista var ett fett nice lopp, eller det blev bra... var fett ur dojjorna innan loppet o somnade i omklädningsrummet på SATS där jag bytt om innan... sket i uppvärmningen o 1500 intervallerna kvällen innan kändes i låren. Jeri mitt enda motstånd såg hur taggad ut som hälst o stod som en rockstar på start linjen o sjlvförtroendet sprutade ur öronen påna... shit va jag kände igen mig, men idag bad jag till högre makter att jag inte skulle behöva bryta och få mjölksyra redan efter 2000m.
Men syran kom aldrig och jag ökade efter halva  loppet och kände mig aldrig tung eller seg utan det flöt på o så var man i mål som andra dam på en helt okej tid (hade ingen klocka under loppet utan körde ett lugnt och skönt lopp, skulle ju träna nästa dag...)

Tack för att jag kan springa igen... för 4v fanns det bara i mina drömmar o att vara löpare var något overkligt och som att stänga in en irakier i USA yrade jag omkring och kände mig osäker på min identitet... Därför blev det alldeles för mycker öl o skumma aktiviteter om dagarna i Abisko...

Kom precis hem från dagens distans pass o lagat longbarden (körde sönder den när det regnade) o fått hem färg så ikväll ska jag vandalisera stockholm börjar ju inte jobba förän tis

Jala bai


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0