brevbärare



Jobbar på posten på fridhemsplan nu, springer i trappor hela dagarna, gillart!
dock blir man trött  huvudet av att läsa alla namn och sortera allt o se om folk ska ha reklam, tidning... men det funkar fint.

Sprang RBT i går hammarbybacken upp o ner 6ggr, det var inte jätte jobbigt, mest roligt. Det jobbiga var att jag slutade jobba kl 16.30, han presis hem o trycka i mig mat (missa lunchen eftersom det var min första dag på jobbet o det gick fett långsamt så höll på att spy av hunger).
tänkte skita i det men skulle ju endå träna så va fan jag sprang o hoppade på fel tåg o kom fram till backen 2min innan start o fick starta utan uppvärmning (men var ganska varm efter allt stress)

Tog det fett lungt och sprang lite baklänges i nedförsbacken eftersom jag var rädd att knäet skulle banga. kul lopp, idag har jag träningsvärk men inget som hindrar en brevbärare, känns nice att vara brevbärare! äntligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0