battel nybörjare


kocken gurra, linbanesnubbe fedrik, 2lokalvårdare Hanna & Love, servitör o hovmäster Maxi boy, diskaren Hank
Ett battel till min fina vän Gustav

Adel Von Gustaf ä här, men han står där, simmar runt, vilse i sin egna atmosfär, o presis som kungen så ä han lite sär.
Med en flaska vid sin mun o han tror att han är kung, men han är ung, o han är dum, o han e fan inte tung.
Han har en för stor krage runt sin pippiga mun o ser mest ut som en kastrerad, obetydelselös hund.

Han sitter vid sin dator o googlar fram musiken, sj står jag där, live lyssnar med publiken.
Det är 2 olika saker---> TÄNKA och AGERA, med din ADHD kunskap i max 2min du kan brilljera, inte ens med en boll du kan jonglera, jag ska hoppa på din som om du var en burk medmera.

SÅ han tar av sig sin Hatt o tigger som besatt, kråmar sig som en tjock bortskämmd katt, men allt som han sagt faller ner platt, Du ber jag måste hålla mig för skratt. måste få det sagt, det finns ingen skatt o finns det kommer den inte falla ner i din hatt.

Real life- ingenting är äkta vinden som svalkar kommer i från fläktar. du har inget liv så skaffa din en iphone, bli astrounat eller ta livet av en folkgrupp.
jag säger det bara gurra g 1-2-3 bomm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0