tjejmilen WTF

>Fick en bok om en gubbe som pratar löpning... eller har pratar mest om att han springer o tycker det är skön... Att det är den enda sporten han gillar eftersom han e så jävla tråkig o måste ha jordens trkigaste liv när man sida efter sida skriver -idag va jag ute o sprang, eller - ibland e de kallt nät man ska springa, eller - man får skavsår om man springer  blötmark... blabla bla måste vara för jävligt tråkigt att vara motionslöpare som han. o jävlar vilken tråkig bok, blev fan arg när jag läst om han meningslösa prat om jogging :S. Dessutom gillade han absolut inte lagsporter eller kampsporter eftersom han inte gillar att förlora. Stackars gubbe som inte har lärt sig att man växer o av att förlora o ta emot stryk, att man måste ta upp fighten o inte krypa under morsans kjol hela livet.

Började tänka att va fan e löpning för jävla sport. Ser man e löpare tänker man, hon/han vill gå ner i vikt eller e för snål, har inte tid att gå till gymmet eller så är det någon idrottae sm kompleterar sin träning med löpning för att bygga upp konditionen.
I vår rika värld springer de flesta för att se bra ut o kunna käka extra gott sen, inte många springer för att dom faktiskt inte vill någt annat än att springa fortare o fortare o kötta ner allt i sin väg o njuta. Fast många säger att dom ÄLSKAR att springa fast igentligen HATAR dom det men har lärt sig att det inte finns någon genväg till en snyggare o hälsosammare kropp.

Därför åker jag till Kenya, för där är löpningen hardcore o man ser inga halvfeta löpare som stönande o ångestfullt joggar fram på någon tråkig cykelbana. Måste erkänna att finns det något töntigare än alla dessa folkmassor med löpare som springer i sthlm med neonfärgade kläder som sitter för tajt o med det där älkigt nöjda leendet som får mig att vlja hänga mig över räket o spy. FÖR LÖPNING BLIR BARA ALLT SOM JAG INTE VILL ATT DET SKA VARA!! Töntigt, folkkärt o dansband... ja det blir fan dansband av hela skiten.

Jag ser framför mig att alla i den joggande massan stannar upp o drar fram en mik o så börjas det njk3483927ry78cgb!!@332

Jag ska aldrig springa med i något så töntigt som tjejmilen, toppfoormsloppet eller lidingötjejlopp!
vet ni vad de delar ut på tjejmilen till löparna? jo kalorilåg dryck!!! WTF!!

/yoie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0