battel by YoIe

det är 2olika saker---> tänka o Aggera.   Med din ADHD i max 2 min du kan brilljera, inte ens med en boll du kan jonglera, jag ska hoppa på dig som om du var en burk medmera...!

Han tar av sig sin hatt, o tigger som besatt, kråmar sig som en tjock bortskämd katt. Men allt som an sagt faller ner platt, det är nästan så att man måste hålla sig för skratt.

Real life- ingenting är äkta, vinden som svalkar kommer i från fläktar.
Har du inget liv, skaffa dig en iphone, bli en austronaut eller talivet av en folkgrupp.

Medan du sitter vid din dator o googlar fram musiken, står jag själv där LIVE o lyssnar med publiken...

Från höften jag slänger ut löften.
Jag vet att alla har en antenn som söker efter fel o älskar att hitta klantenn...
Vi är alla olika, alldeles för lika måste därför angripa allt vi inte kan spika.
Dör du här föds du kanske i Afrika ge mig bara din blick så kan vi fortsätta fika.

Ett år som skapar nya sår o längre hår som visa hur vi mår.
Vi går men inte alla som når, när det sträcks, mäts o trippas på feta tår.... ON THE FLOOR!! där de dansar bara skansar, för långa fransar får dig att tramsa, flamsa och åter rabbla samma meningslösa rammsa....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0