vem drog undan mattan?

fyfan fyfanfyfanfyfanfyfanfyfyFAAAANNN!!!!
När ska det sluta, 2år med skador framotillbax, kom inte ens ihåg hur det var att springa utan att oroa sig för någon skada sist.
2år har jag mått så fett dåligt. Det gör så jävla ont o det gör mig så trött o deppig. Finns nog få som tränar så flitigt med rehab träning som jag gör men va spelar det för roll. Som max har jag det senaste året sprungit 4-5mil på en bra vecka...jippi...! o då har jag under månader inte sprungit något alls.
Är trött på alla som säger att jag tränar för mycket men som också förväntar sig att jag ska ställa upp på massa tävlingar... suck... botten är nodd o ja vill bara lägga mig i ett mörkt rum o vakna när allt är över.
Inte bara alla skador tar hårt utan all stress med att veta vad man ska bli  göra o hitta hem... fuck det!

När man presis ska smaka på kakan rycker någon undan mattan för en och man står där ensam o ser på.

Men jag vet vad jag vill o jag kan vänta hur länge som helst för att få nästa chans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0