tv på gym

När jag bodde i Malung såg jag knappt på TV o inte heller när jag bodde i Åtvidabeg. Men nu när jag skaffat Gymkort på SATS så blir jag ständigt matad av all den sjuka värld tv erbjuder.

När man står på crosstrainen och ska kötta på som fan o har i tankarna att BLI BÄTTRE, bli STARKARE! så dras ögonen mot tvn och man tappar återigen fokus på tempo. Det går absolut inget bra på tvn, inte ens godomorgon eller vad det heter på tv4 funkar.

Nyss såg jag en "debatt" om varför det är så viktigt för kvinnor att vara vackra... o om man ska använda botox osv... blööh jag blir så trött på den här sortens diskussioner. HALLÅ ALLA TJEJER är inte som ni på tv där allt handlar om yta det finns en annan värld där yta är något helt annat än stora läppar och stramhud.

När jag stod där på crossen blev jag först arg, sen besviken men efter lite eftertanke blev jag glad och insåg att jag är så långt ifrån deras värld man kan komma. För för mig betyder och är det vackra något helt annat!
snälla ta bort tvn från gymmet!

imorgon blire lite löpning med Ulrika Johansson o co på karlsberg! :)
 Bättre och Bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0