tillbax

back to blogging!
Har varit riktigt ur dojjorna ett tag nu, skadorna har haglat över mig och frustraion över att man inte har en aning om vad man vill göra, det har varit mer en tufft att börja ta eget ansvar. Har rest jorden runt, rest lite till och flyttat till Dalarna, flyttat ill morsan, föräldrarna har skiljt sig och nu har ja flyttat till sthlm med tron om att jag hade fått jobb men allt sket sig som vanligt. Nu har jbörjat jobba som lärar vikarie och älskar fan det jobbet :)

Sitter nu i min nya bostad som ligger i Abrahamsberg där jag bor med 2 andra sköna tjejer i en 4a.
Älskar Abrahamsberg och har nog sprungit överallt i området, som löpare inser man snart att sthlm inte är så stort... alls.

Ska sssssssnart spring det bästa maratonet STOCKHOLM MARATON och det ska bli fett!  hoppas dock att jag inte blir skadad IGEN,,, nu när jag presic börjat med träningen... med intervaller som får lungor o vader att sprängas, med 35km passen på fina vägar o lätta ben! åh gu va nice :D

Satt nyss med Amanda och gick igenom varför jag skadar mig jämnt och hur jag ska lägga upp min träning bättre och inte bara kötta på i blindo utan någon plan på något. Har alltid tänkt, ju mer desstu bättre, men shit va fel det har blitt... Ber på mina bara knän om någon som VÄRKLIGEN!!!! vill hjälpa mig och ta sig tid, ringa, lägga upp en tävling, trning, lngsikigt, kortsiktig plan, coacha, tjata, bry sig om och tror på mig som löpare.

löpning löpning löpning kimbia
4 a på mitt första terräng lopp 2011 utan att ha tränat löpning på ca 4mån kontinuerligt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0