maraton idag

HÖPP! Vaknade hör 30min sen... alltså 04.30.... pigg, orolig, spänd, förvantans#full#, och jävligt förvirrad :S Molle bus sov hos mig i abrahamsberg i natt och det var mys eftersom varken Ru eller Hanna är hemma fick jag tillbringa de sista timmarna innan läggdags kl 10.03 med Molle. Tryckt i mig massa maco idag o i går och hoppas på att det ska göra susen idag. med uppladdning har jag inte hunnit med. Oroar mig för hälen mest och sitter med kyla och hår tejpad fot.''' ja ni ja ni, i år ska det bara vara kul och springa gör jag bara för att jag älskar dä. Jag hoppas alla får världens skönaste rund tur i sthlm och att.... MÅ BÄSTE KENYAN VINNA! :) hejja!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0