100% nu kör vi

Nu laddar jag för en super rolig alternativ tränings period. Så här kommer det se ut Mån. 90min vattenjogga em. 90min crosstraining tröskel 5minx5 2min vila Tis. 2h crosstraining. Em. 90min crosstraining intervaller Ons. 2h vattenjogg em. 60min crosstraining Tor. 90min crosstraining. Em styrka o balans Fre. 2h crosstraining med inslag av tröskeltempo. Em 60min crosstraining Lör. 60min vattenjogga. Em. Cykel intervaller Sön. Klassisk långdistansdag 2-3h crosstraining. Mitt stretch program 30 SEK x 3 på varje fot o vad 3 gånger om dagen Massage 10-15min om dagen Kyla foten så fort jag kommer åt något kallt. Nålbehandling varannan dag Tejpa foten Bara gå i bra gympaskor. Nu kör vi!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0