Vägen mot 2016

Från och med idag kommer jag skriva dagligen om min väg mot 2016 och Brasilien. Är ni intresserade av at fortsätta att läsa så kommer jag skriva dagligen här om min träning, med och motgångar.

Står nu på ruta 1 men allt som jag gör nu i 5år kommer ha en baktanke till 2016 och snart är vi där.

Välkommen till min värld.

Bor i Abisko i kollektiv och jobbar som servitör 100%.
Tränar efter att ha varit sjuk 7dagar men bara 90min om dagen bestående av cykel och bål, ben och rörelse övningar.
i helgen ska jag ut på tur håller på att planera vart jag ska traska men kommer hem på söndag och sedan ska jag öka träningen med 2h 30min om dagen uppdelat i 2pass.

Är du löpare så är Abisko helt perfa, finns så mycket stigar och terräng löpning :) längtar till mitt första pass upp till lappporten.

I aug kommer jag till sthlm igen och tränar med min tränare Brian några månader innan jag drar till kenya och bosätter mig där hela vintern.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0