snaggad

Äntligen har jag fått hem mina prylar från malung! Tog så där 6mån... har saknat skidorna snowboarden och mina special tillverkade sulor, men nu e allt här till o med renfällen ligger o luktar ner hela mitt rum i abrahamsberg.
Tack vare Basti som skulle förbi Uppsala o inventera skog o allt vare va. appropå Basti så e det är riktigt skön snubbe som jag träffade när jag gick på fjäll (folkhögskolan) En kille som kan allt om skogen och blir helt crazy in love när han ser en gammal tall o bevarad ur skog... höhö, han ska man inte mucka med när det kommer till skogen.

Klippte mig förövrigt igår, snaggade bort halva håret o blev fet nöjd. Var hos hela familjens frisör Ulrike och dit blir att gå fler gånger.!

Efter maraton har jag tränat på gym varje dag och ska snart testa löpningen igen. hälen är bra för det mesta o det går säkert att springa även om det gör ont när man trycker på vissa punkter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0