midsol

Igår lyste solen hela natten och jag önskar jag hade de där sömmntabletterna för ljuset var så starkt, himmlen så blå och vattnet helt blankt utanför. Men pga förkyldning var jag tvungen att dra ner rullgardinen och mörklägga rummet vid 12 tiden, tänkte mest på att jag kanske kunde träna nästa dag... Men insåg imorse att det inte gick och jag fortfarande är väldigt sjuk o matt,  så ska jag jobba kväll idag på midsommar så jag måste orka.

Har skaffat Sportify på min dator nu och betalat 99kr i mån o det är det helt klart värt (till skillnad från förut då jag kunde lägga ut flra hundratals kronor på skivor som bara tar plats och är besvärligt att ha när man flyttar hela tiden.'
Sitter och lysnar på Jack Johnson o det e fett soft, musik är fint fint.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0