abisko hela sommaren

har kör 10dagar rikigt jävla hårt (dock ingen löpning) hälsporre o löpknä.... s nu är jag helt inriktad på stretch, rörelser och grundstyrkan som på vägen förvann efter måna skade problem. Läser Patriks s bok o han verkar ständigt ha varit skadad men kom tillbaka. rehab träning kan tll o med vara ganska kul "ibörjan" och när man har rätt ´"verktyg". vaknar varje moron o töjer, töjer töjer och andas med MAGEN!!!  seeegt... ge mig något att svetas med.

Men nu har jag lämnat stor stan och befinner mig i Abisko turiststation. här ska jag jobba som servitör hela sommaren och det är snack om löpguidning :)''

Fick fett med feber o skakade som en narkoman hela vägen och förs o kallsvettades, fy fan för den resan! Nu ligger jag i mitt rum o försöker bli frisk, ska upp o jobba kl 06 imorn om det ska bli några pengar!!

SKulle hälst a allt vilja slappa hela sommaren och träna jävligt proffsigt, men så funkar det inte om man är svensk och en halv bra löpare som dessutom varit o är skadad hela tiden.
Nu måste jag härda ut, trotts att det är en härlig miljö så vet jag att jag kmmer få myror i brallorna och vilja börja moving on som vanligt... 100procent jobb för första gången i mitt liv.... kämpa yoie!

tjabalabba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0