funkar inte

Det funkar inte att springa, det har börjat göra ont igen. Inte ont ont, utan mer obehagligt och stressigt liksom krampaktig och ilande känsla. Tiden springer i väg och jag tittar med dessperata ögon på alla lopp som passerar och närmar sig. Men...
Shit ja har blivit en riktigt fena på crossen nu kör hur lätt som helst 110min o får frossa av all svett som tillslut kallnar på tröjan. Eftersom jag kört så mycket på crossen ska det bli skit spännande att se hur det resulterar i mitt första lopp, :) :):) hey! tjena vad jag längtar. Jag kommer sattsa stenhårt och gå ut i 3.10 tempo och mosa in mig på en tid UNDER 35min i år! Det finns inget annat.
På halvmaran skulle en tid på under 1.17 funka och på marathon 2.40. Inte omöjligt har ju hela 2010 på mig.

Idag ska Bobbi o haha hör o häpnan min farsa springa kungsholmen runt. Jag tycker faktiskt de kan respektera mig och inte göra mig ännu mer deppig genom att själv springa omkring som aldrig förr. Nu ska syrran dessutom springa GBG varvet... o jag ska vara hemma o svettas på den där muppiga crossen :(
Just nu hatar jag alla som springer. De hugger mig i hjärtat.

8v 2dagar har gått. En känsla som kan jämföras med arbetslöshet.


hej o hå, kungsholmen för ett år sen

I slutet av maj tar jag tältet och Molle så går vi till Mörtfors 210km, Hoppas på fint väder.

Kommentarer
Postat av: Johan

Du ska veta att du inte är ensam, är själv super depp.. min höger fossing har också börjat strula. De gör liksom ont på ovansidan mitt på foten. Speciellt när jag lyftar stortån upp o ner.blir en knarrande känsla då också. Var på foten sitter smärtan för dig?? Men de är bara o hoppa upp på crossen/motioncykeln o se glad ut , de kommer gå över o då är vi grymt starka, Kämpa! =D

2010-05-08 @ 12:54:58
Postat av: yoie

antar att jag har en stress fraktur i tredje benet. smärtan gör att jag supinerar för att undvika smärtan. Sitter lite överallt o ingenstanns.

jag har inga problem att röra på tårna, trycka ihop foten eller vika den till vänster eller höger. endast belastning i vissa lägen och under en längre tid gör det obehagligt.

2010-05-08 @ 17:22:12
Postat av: Amanda

väl/värld kände JOHANNA BOHHHLLIIINN!

DU är bäst

2010-05-08 @ 18:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0