blodomloppet

Träffade Tvillingarna när jag skulle hämta ut nummerlapparna till hälsofabrikens lag. Jag skulle inte springa men ångrade mig när jag såg att lisa o mia skulle löpa 10km. S¨å jag päjsade dem + Fia så att de tog sig under 50min. Sprang fram och tillbaka och skutta omkring och skrek små korta upp för backen, sträck ut i nerförs backen, komigen!, osv... Fanken va kul det var, inget går upp emot massa människor som springer, log o njöt av folk festen!
2-3km höll jag över 4min tempo då jag päjsade Erik de sista km, men självklart vände jag tillbaka sen och mötte upp tjejerna. Kände mig lätt och spänstig och visst fick jag höra ett o annat (oj vilket vackert steg hon hade) :) att bli bekräfftad som löpare är det finaste jag vet. Så nu ska jag ladda upp inför uppsala blodomlopp och kanske ta det lite snabbare denna gång. så underbart förbaskat spännande :)!

Men det absolut bästa under dagen var att få träffa tvillingarna som jag inte sätt på ett år =) Gud vad jag märkte att jag har saknat dem, i sommar hoppas jag det blir mer aktiviteter ihop, och kanske ett o ett annat lopp!

Och så var det alltid lika kul men extra nu att få träffa lite löpare som man brukar så där på lopp o snacka löpning som bara löpare fattar ;) Nu har jag satt in en högre växel och gasar sakta men säker mer och mer.

Hälsofabriken gjorde ett fnomenalt lopp och det var roligt att jajje sa efter att hon kommit i mål  - det var ju fanken as kul det här :). Underbart jajje, underbart! ;)


Mia, Lisa, Fia och yoie blodomloppet, linköping 2010 hitta vi guld på marken? (snygg outfit jag fick ta då jag bestämde mig 30min innan start att jag skulle skena, men men)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0