ny blogg kanske

Sho, jag tänkte lägga ner bloggen för att jag vill fixa en schysstare sida som skulle vara lite roliga att gå in på, så jag meckar lite med det just nu... vilket är fett trååkigt att pilla med.
Så länge uppdaterar jag er här o snart får ni kanske se in fräschare sida, vem vet.

Mycket har hänt på en vecka, inte bara att jag börjat jogga runt 10km i skogen utan oxå att farsan har stora planer på att bygga hus i kenya :D hey fett nice höreni! Huset kommer vara ett träningscamp för löpare och hålla till vid ngong hill 3mil utanför nairobi som är kenyas huvudstad. Där det finnas löpare i absoluta världseliten att få löpträna med. Jag kommer själv hålla till där under hela vinterhalvåret och träna. Så planera in redan nu att dra till kenya nästa vinter, till vårt place så klart. Fred Mogaka som har pb på 1.01 på halvmarathon kommer hit 14 maj och ska bo hos oss över sommaren. han kommer bla springa Göteborgsvarvet och sthlm marathon och lite andra små lopp i swe. Så jag ska guide runt honom på lite löparrundor i åtvid hela sommaren :), softish!

Jag springer inte för fullt än utan springer max 1h för att sedan köra 70min på crossen (så att det blir lite distans över det). Glenn hänger med och det är skönt att ha någon och dela sina krämper med, eftersom han oxå är lite halvskadad.
Filmade hur jag sprang på löparbanan och
jag supinerar skit mycket med min vänster fot, eftersom jag antagligen har kompenserat med att springa på utsidan pga blåsor under vintern. det ser allvarligt talat ganska läskigt ut när man tar det i slowmotion. Annars såg steget väldigt kraftfullt och fritt ut =) Gillar att se mig själv springa det ser riktgit skönt ut, och det är alltid peppande och kul att höra folk i publiken under lopp säga -det ser så himmla lätt ut för henne, hon ser mycket starkare ut än de andra :D hehe! Im born to run <3 kärlek vid första stund.


Var hos syrran i Uppsala på Valborg, och om det är någon stanns man ska vara på valborg så är det i Uppsala =)
Underbart med så mycket galna

/ps tack vare fina komentarer så lägger jag självklart inte ner bloggen ;) ds //yoie



vem släppte grisarna lösa?

Fölk i parken

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjo yoie, fan va nice att du fortsätter med bloggandet:)alltid lika roligt o inspirerande att följa dej:) Fan va skönt för dej att du kan springa igen, då kanske du kan vara med på sthlm i juni.

Ett hus i kenya det var inte dåligt, då måste man ju nästan planera in en resa dit;)

Hare fortsatt gött ute i naturen:)//tomas

2010-05-02 @ 14:52:53
Postat av: Linas träningsblogg

Va kul att du ska fortsätta blogga! :) Jag har varit lite skadad jag med och försöker köra på crosstrainern en del....inte så kul men, men ;)

2010-05-04 @ 11:01:58
URL: http://www.linastraningsblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0