Maj 13, 2010


skulle sett denna cooling på Berns i morron + Adam tensta mfl men det blev inställt :( får lugna mig men jag saknar live musiken.

träning en vecka bakåt.

torsdag: 110min cross em 70min cross
ons: fm 100min cross distans em cross 90min intervall, boxning dock bara styrka eftersom jag inte vill skutta för mycket.
tisdag: fm cross 90min em cross 90min
måndag: fm cross 100min em cross 70min (röntga foten)
Söndag: 130min cross distans + 2min intervaller em: 55min cross
lördag: 80min cross
fredag: fm cross 90min em cross 80min

Det enda jag har i skallen är hur jag ska springa o hur foten känns, fett egotrippad just nu, allt handlar om mig o min fot. Men det känns mycket bättre men nu vågar jag inte testa, bäst att vänta till det inte känns ett dugg obehagligt.
Eftersom jag missar alla viktigt tävlingar (SM-halvmara, SM-maraton) så har jag blivit sugen på att dra vätternrundan 18juni... hela min kropp behöver den utmaningen... har dock aldrig cyklat förutom spinning, men när jag åkte vasaloppet hade jag bara tränat skidor 3mil två dagar innan loppet så det ska nog gå av ren tävlingsvilja.


svettigt

cross



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du e så jävla duktig som orkar träna på crossen så länge som du gör:)

Har du åkt vasaloppet? när gjorde du det?:)

Hoppas du kan börja springa snart igen, är bara o kämpa på:)

Ha det kung//tomas

2010-05-14 @ 00:40:29
Postat av: Marie

Låter kul med Vätternrundan, bara det går bra för foten! jag cyklade 2008 och det är så kul att ha klarat av det! Tror säkert du klarar de 30 milen superbra! Hoppas det går bra med din fot så du snart kan springa igen, då kanske vi ses på nån tävling:-)

2010-05-14 @ 12:14:06
Postat av: Anonym

marie. Foten ska nog vara bra tills dess så det är bara att fixa en schysst hjälm o packa ner russin o gasa iväg. :)/yoie

2010-05-14 @ 13:15:28
Postat av: Anonym

tomas. duktig, galen...? Jag åkte öppetspår 2008 på 7h lite drygt :) fett kul, ska jag lätt göra om.

hoppas allt är bra med dig

/yoie

2010-05-14 @ 13:17:37
Postat av: Anonym

haha ja lite galen kan man ju lugnt säga att du är som öser runt på crossen i över 2tim:)

Okej det var inte dåligt, jag har själv funderat på att åka, som gamal skidåkare måste man ju göra det åtminstone en gång i livet!Kanske blir till vintern eftersom jag kanske kommer flytta till falun till hösten, va säg du yoie är du på?:)

Nja är inte så jävla bra, löpningen går så fruktansvärt tungt, vete fan vad det är!//tomas

2010-05-14 @ 15:19:32
Postat av: Marie

Japp, håller med dig, en snygg hjälm å russin kommer man långt på :-)

2010-05-15 @ 15:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0