tävlings skor

Tänk den dagen jag får stå på start linjen och vara hel o stark, det finns inget som slår det. Kanske blir det nästa vecka, men jag lovar inget resultat från min sida, men bara känslan av att få dra på sig tävling dojjorna.

Ska springa lite nu så får vi hoppas att mina röntgen bilder blir klar analyserade och noggrant skådade för nu har jag väntat över 2veckor på svar...!
ska göra ultra på måndag så jag får något svar snabbt om foten.

fisen ringde från USA igår ner till gymmet och snacka skit på hennes hesa men vällkända röst ;) Hon kommer hem i Agu o då har hon vart borta mer än ett år, shit va spö hon kommer få.. längtar!

Flyttar till Älvdalen i höst o pluggar, underbart! :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Sötis..saknar molle bolle

2010-05-26 @ 19:12:06
Postat av: Lina

Hej Yoie! Skönt att du börjar känna dig bättre!:)

Jag har några "expertfrågor" om du kanske vill och har tid att svara på:) Hur brukar du göra med vatten på maran? dricker du vid alla vattenstationer? Vad brukar du äta innan loppet?

Ha det bäst!

Mvh Lina

2010-05-27 @ 13:57:33
URL: http://www.linastraningsblogg.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Tjenare yoie:) vad är Älvdaken för ställe o vad är det för något du ska plugga till?:)

Hare gött//tomas

2010-05-28 @ 09:49:25
Postat av: Anonym

Älvdalen, fjäll och äventyrsledarguide.

2010-05-29 @ 06:52:36
Postat av: Anonym

Okej spännande:)

vart ligger älvdalen? hur lång är utbildningen?:)

2010-05-29 @ 17:55:43
Postat av: Anonym

sho lina! alltid kul att svar på frågor.. eller...

Jo ja drickeer på varje station MYCKeT viktigt!!!

men jag behöver inte mycket mindre än en halv klunk ibland... Lättast är ju att dricka får flaska, muggarna får man över hela ansiktet och det är jobbigt om man tar fel och häller saft över sig under loppet.



Jag mindre och tränar mindre ca 12-10 dar innan sen när det är 4-5 dagar kvar tränar jag lugnt och äter normalt sen 2 dagar innan börjar kroppen ladda för loppet ordentligt och man äter för att inbilla sig att man blir starkare och det blir man ju... så inte så gigantiska portioner men små äter och dricker massa snusk innan (kolhydrat drinkar) 1 dag innan äter jag pasta (inte JÄTTA mycket) men mycket. + drycker och kakor mm.

samma dag som loppet äter jag en sen frulle med allt det där som man vill äta när man "får".

sen skiter jag ut allt så att magen är platt (alltså inte mätt) 1-2 h innan start och är lätt som en fjäder på startbanan.

detta passar inte alla men så är har det sätt ut för mig, om det är rätt eller fel vet nog ingen.

/yoie

2010-05-29 @ 19:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0