high




På tisdag blire runners high i uppsala för då intar jag startfältet på blodomloppet och inviger årets första tävlingslopp för min del, sen hoppas jag det bara rullar på med lopp hela sommaren :) shihuuu!

Idag spranga jag 2mil fm + cross för att jag har träningsvärk upp till ögonbrynen, för en timme sedan körde jag lite korta intervaller med morsan hahahaha :P underbart, Lilla Ulla försöker så bra ;P. Det blev iallfall allt från 150m x 10 300m x 3 700m x 1 och lite 100m + löpteknik. Upp o ner jogg 2-1km.

Gårdagen såg liknande ut och jag ska lägga in korta intervaller som inte sliter för mycket (få gånger) för att få snabbheten och vad styrkan tillbax.

imorn blir dock lite längre fartlekt intevaller 3min - 90sek tror jag.

Frågan är nu om jag inte ska ställa upp i sthlm marathon? det får ni veta på tisdag eller onsdag. (som ett bra träningspass alltså...)


 
På tisdag tävlar jag mot syrran i blodomloppet vi räknar med att... get wild and crazy och springa o garva längst gatorna. iallafall jag... har ni vägarna förbi så dra en mila med denna gång blire ingen päjsning från mig. (


Och GRATTIS LINA LARSSON min gamla slags kämpe och innerback 20år ung!
Mimåsa va det... :P
 
yoie, lina o lisa...  ja ni...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0