en timme med Yoie

Just nu äter vi endast Kenyansk mat hemma. Vi har en kräsen Kenyan inneboende några veckor så det står uhgali och spenat på schemat varje dag. (vilket är jätte gött)

Sprang nog närmare 90min idag, sket i klockan utan bara lulla iväg och konstaterade att det känns riktigt bra, bara lite stram i hålfoten men inget som stör. För att få lite mängd på det hela drog jag crossen 70min. Det är viktigt att behålla mängdträningen som marathon löpare, att hålla på o gnata under en längre tid.
Ska iväg o boxas om en timme :) senblire att stänga på gymmet.

Har lite planer på att sälja mig själv... hehe som löpar homie, genom fabriken. Tycker det är så nice att träna andra så jag skulle inte behöva vara dyr, ca 150-200kr timme. För det får man YOIE för en timme, jag skulle iså fall lägga upp en träning som passar personen. Vill hon/han bara ha social draghjälp eller ett stenhårt intervall pass bestämms några minuter innan. Hoppas att syrran hänger på och kör detta med mig, hon kommer ju hem över sommaren och hon dessutom PT-utbildning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0