Amanda talar



Hej alla glada lyckliga människor!

Idag är det världens bästa dag! Strålande sol, varmt, skogen och BADA!
Ja.. idag har jag och Yoie badat för första gången i år! Det var varmt och skönt. LOVAR!

Vi åkte till Grebo och letade klätterberg, vilket vi hitta, vi blev så jäkla svettiga och dana så vi drog av oss alla kläder och näcka som fria individer. Sedan torkade vi oss i solen.. frös inte en enda gång! GÖTT!

Ikväll är det Linköping -> Hoffmaestro på strandgatan sedan vidare till Platå.. fy fan.. kan räkna på min fingrar hur många gånger jag varit där och har redan tröttnat... iaf.. alla ska tydligen dit så de är väl dit man ska.
Har ju inte varit hemma sen julas!!!!  så ska passa på att säga hej till alla..

Yoie har som vanligt köttat på crossen..
jag var på gymmet och pumpa lite.. ska egentligen ha vilodag men har svårt för de..
Imorn ska ja spriiinga och försöka ta mig hem till Uppsala!

Tack och Adjö!
// AMANDA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0