idag ja

Dagens Dag.
 vakna kl 05.30
käka frulle bestående av yogurt med nötter, russin banan o te
06.00 går ut med Molle 90min på gömda stigar under snön.
07.40 Mellanmål bestående av blanda keso o turkisk yogurt med nötter o russin. Ett mjukt taco bröd med mycket ost o smör och choklad dryk.
08.20 gymmet och crosstrainen 70min dy blöt o helt slut.
avslutar med magövningar men svettet blir för mycet att jag drar till duchen efter 10min.
10.00 Lagar mat till mig o morsan (spagetti o köttbullar med harricuvert o morötter)
11.00 käkar lunch
11.15 går ut med Molle 60min
kommer hem o läser lita av nya nummret runners gillar coltings spalt på sida 19 :) heheo ch suckar åt Lisas inlägg haha (så långt från mig man kan komma)
13.00 till gymmet igen för ännu ett svettigt pass på 70min cross :) KÖTTA!!!!! benen sega men piggnar till efter 20min när intervallerna drar igång.
14.30 Fikar med Vår ekonom på Fabriken. Köttbullemacka på hårtbröd o keso, 2bananer och 2 koppar choklad dryck dock fortfarande lite små hungrig.
15.00 Städar på gymmet och håller ställningarna. 
Jävlas med Jempan och tvingar henne upp på crossen efter många sura miner och kör 30min stenhård crosstraininer intervaller så att hon ber om att få sluta. Också kul att de andra runt omkring på de andra crosstrainerna hänger på och svettas för fulla livet :D 
Efteråt ser vi en glad Jempan som gjärna vill köra igen med mig... eller?? :)
18.00 sadlar om till spinning för sara är borta så jag får hoppa in i hennes sadel. FULLT PASS! YEHA! men lugnt pass stod på schemat, hehe jag frågade snällt om det var okej att jag inte körde så lugnt utan drog upp tempot. Ingen vågade säga något så jag körde på 40min och eehhh nae det blev inte alls lugnt, sorry men sara kommer snart tillbax så länge får ni stå ut med mig :) hehe men bara massa possetivi efter passet som bestod av 18 flitiga tjejer :) Gott jobbat!
20.30 släcker gymmet och bikar hem på min lilla lila cykel som bara har en växel o det är ettans.
20.45 käkar kvällsmat och slänger ut molle runt kvarteret för en kvälls pink.
Go natt imorn hoppas jag att Glenn är på gymmet vid 8.00 för då ska vi svettas som s.tan på crossen ihop. Man måste liga i om man ska klara Maraton :)

/en som absolut inte har problem med att träna själv ;)

Kommentarer
Postat av: Bobbi

kom hit och kötta med miiiiiigg!! Måste ha någon att svettas med..

Förresten, Rubin kötta min skinka idag och de känns grymt mkt bättre! Massage på golfboll är de som gäller nu iframtiden! Yeah.. pusspuss

2010-03-24 @ 21:29:16
Postat av: Stoneriver

Gillar det du skriver. En löpare som ska bli bra MÅSTE kunna träna SJÄLV emellanåt. Och njuta av det, samt kunna plåga sig. Kolla Sebastian Coe. Ensam. (Med sällskap av farsan i bil med tidtagarur i.o.f.s...) Gick rätt bra för honom? Eller?

2010-03-24 @ 22:44:37
Postat av: Caroline

Kul att läsa om dina dagar!! Full fart :)

2010-03-27 @ 07:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0