cross

Alla ni halv bra löpare som e glada över att en talang e skadad och ser en möjlighet att kunna ta någon placering i år kan hoppas vidare för foten känns extremt mycket bättre efter att en sjukt bra sjukgymnast har fixat o trixat. (Ulla bohlin) Med en sula som hon formade blev det jätte bra så nu haltar jag inte längre. Har dessutom varit mycket ambitiös och kört två pass om dagen på cross trainen och den ger ta mig dubbelt så mycket än löpning i kondition och svett grad. 
Är helt dyngsur efter en timme fint.
Är som en ko som ska ut på grönbete, blir helt konstig i magen så fort jag tänker på löpning.

Har traskat med Molle och var väldigt optimistisk när jag avvek från vägen in i skogen för att jag inbillat mig att där kunde jag gå. Fick fan svettas 2h i sjukt jobbig snö som var tung och räkte enda upp till knäna. Längtar efter skogen så mycket! o Molle har också gjort det.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0