florida-kenya

Efter en jobbigt flyg resa hem brevid en snarkande Indie som nästan sov på min axel o hade vidrig andedräkt stor de av 7h planet, som vanligt får jag sitta i mitten av 5stolar o utan tv med några rullar att glutta på under resan. Men det är alltid lika gott att komma fram.

2veckor med göra bra träning och med en hop människor som va grymmt sköna :D Lägntar redan till nästa tränings läger!
hehe Det var verkligen ett gäng som alla hade egena personligheter och med det skönaste o drygaste humorn haha :D Det märktes inte att jag var minst 15år yngre än de flesta... kanske ibland då:P

Kan man få en störe kontrast, först Kenya o sen 10dagar efter USA! Ska jag vara helt ärlig är nog inte Florida det optimala löpar stället med betong plattor som får fötterna att tröttna snabbt o stora vägar med super lyxiga jätte bilar och så klart massa snabbmat!

Men när man är med riktigt sköna polare så spelar det ingen roll vart man springer dessutom när alla vid varje distans pass försökte pressa sig under 4min tempo så e fokusen långt ifrån hur omgivningen ser ut. Att springa 30km i 4.11 fart andra dagen + att ha tränat 25km morgon jogg o sedan spontan tävlat 8km på stranden dagen innan så var man glad över den platta miljön o de hårda cykelbanorna för att få fart på benen.

Jag fick dela rum med den lätt starkaste i "laget". Vår egena Fys tränare Marita! Hon förnedrade oss på fyspassen och "lekte" med oss i lekparker där vi fick springa intervaller i klätter/ruschbane lekstugorna och göra 100000 armhävningar o massa mer. Fett kul!
Jepp kul har vi alla haft o trotts att man ibland inte förstår sig på Amerikaner som bastar fullt påklädda o inta kan leva utan deras gigantiska bilar o pitbull hundar som skrämer livet ur en så var resan värt varenda peng. Vi hade strålande sol nästan varje dag o mellan 0-25+grader. 

Nu gnäller hunden skriver mer senare. SHOHO! 
Cecilia, Micke, Marita, Daniel, Pelle, Peter, Amy, Henrik

Kommentarer
Postat av: Marianne

Johanna, jag har nu knyckt Din text och lagt ut bilden på hässelbysidan. Ändrade lite stavfel och sånt småkrams. Är det hela okej? Vilka är med på bilden? Jag kan skriva ut det om Du vill.

TACK!/Marianne

2010-03-03 @ 15:41:30
URL: http://www.hskfriidrott.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0