trött

Riktigt, riktigt trött just nu så jag vilar idag. Har tränat stenhårt 6v i rad utan riktigt vila. Dessutom har jag träningsvärk efter boxningsträningen. Gott att springa ner till den gammla boxningslokalen som jag tillbringat många timmar i de senaste 12åren, Alltid skön stämning och mycket svett. Nästa helg ska jag boxas i katrineholm. det var länge sen jag tävlade o jag e absolut inte matchtränad men det ska bli skit kul ändå.
Körde ett hårt backintervall pass på förmiddagen som gick förvånansvärt bra, har inte kört backe sen kenya med Lisa o Florida var pankake platt.

På min vilo dag idag (har ledigt från jobbet dessutom) ska jag ta en RIKTIGT RIKTIGT 3h promenad med min hund (blir dock mest lek o hundträning än promenad vilket jag ser framemot), Ska oxå skotta runt huset och fixa med mina framtids planer. Trotts att jag jobbar på gymmet så vill jag testa något nytt.  

Iförrgår fick jag reda på att farsan fått Malaria, har har varit 2v i kenya o har 4v kvar. typiskt.... Det kanske är bra att käka malaria tabletter iallafall... har själv aldrig gjort det trotts 5besök i Afrika.



Hemma igen!


Kommentarer
Postat av: Bobbi

saknar huset!

2010-03-05 @ 11:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0