PT

Vår härliga Personliga tränare och hälsopedagog Anna Svensson hjälpte mig ute på gymmet igår. Det blev ett kanon pass med mycket axlar och bål. Det ger så mycket mer att ha någon som petar och kontrollerar ens rörelser när man tränar, så jag ska ta hjälp av henne fler gånger.

Hälsofabriken har världens bästa personal och det är alltid avslappnad och glad stämning :) och självklart har vi också världens goaste och klockrenaste kunder som alltid är possetiva och ger härliga komplimanger :D fabriken är ett härligt ställe att komma till :)

Har börjat vänja mig mer på crossen och har dargit upp 60min passen till 90min pass :) och igår körde jag hela 105min!!! på ett o samma pass.

Anna svensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0