kallt i huset

12 grade varmt i huset, pannan funkar inte men jag är inte så mycket hemma utan hänger för det mesta på gymmet eller ute. Det blir sockar o extra filt på nätterna.

Sitter och filar på ett spinning pass. Eftersom halva fabriken styrka ligger i magsjuka så får man hoppa in o ta nästan alla pass. imorn blire 2 spinning pass o core på det, sen ska jag ju så klart träna cross.

Efter måndagens spinning och core pass har var och varannan person kommit o klagat på träningsvärk i hela kroppen :P, Det hjälper att tjata på att tänka på HUR man ska jobba med andningen för att få med magen i alla rörelser och jag tror jag lyckades ganska bra i måndags :)

Kommentarer
Postat av: Smaxter

Tjena! Du som har sprungit Maraton - jag tänker på uttrycket "pain is inevitable, suffering is optional", hur märker man skillnaden mellan bra smärta och dålig smärta när man springer?

2010-04-01 @ 21:04:27
Postat av: Stoneriver

12 grader låter KALLT! Bor du i en lappkåta eller nåt...???

2010-04-01 @ 22:08:58
Postat av: Anonym

Nu är det 15grader :) shoho :)

//yoie

2010-04-02 @ 15:07:21
Postat av: Anonym

Det är min fråga oxå, jag kan inte bedömma det heller utan det går så långt att jag haltar o då fattar man att något är fel... //yoie

2010-04-02 @ 15:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0