GE mig endorfin!



Lägntar till Nästa helg för då ska jag upp till min älskade Bobbidobbi krull syrra o träna hela härliga helgen. Åker på torsdag o drar hem på måndag.
Mycket fys, intervaller och snöträning. Hoppas hon är laddad för en helg med mig o Molle. Det blir alltd kul träning med henne för hon bangar aldrig och vi är båda ättriga och envisa därför blir träningen alltid lite roligare men ändå grymmt serigös.
Trotts att det är hon som ska utbilda sig till PT så är det alltid jag som får ta kommandot i vad vi ska göra på träningen, fast jag gillar´t.

Gillar att träna andra och gärna så hårt de bara kan för dela med mig av den glädjen och lust man får i kroppen när endorfinet sprider sig ut i fingertopparna :)


Kommentarer
Postat av: Stoneriver

Gillar att kolla in på din blogg ibland! Får inspiration att träna då! Kallar du 20km lugn dist + styrka för vilodag så är du nog ett litet träningspervo! Lev livet! Hälsn från the old man Stoneriver.....

2010-03-07 @ 00:09:02
Postat av: Bobbo

:) ja är laddad till tusen!! Behöver någon som piskar mig. ses <3

2010-03-10 @ 14:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0