fötterna i sthlm

har varit i sthlm över helgen. Meningen var att ja o syrran skulle ha en tränings helg ihop men jag har blivit tvungen att vila mig en vecka eftersom jag har ont i fötterna.
Men jag o syrran hängde ändå helgen ut och jag drog med henne både till bosön för att hon skulle köra intervall träning med Rubin o hans vänner och till Älvsjö natur och äventyrs mässa.

Under mässan fanns massa kuliga grejer, bla massa klätter väggar mm. jag fick dock stå över pga mina fötter men båda jag o syrran var med i en tävling där man skulle hänga så länge som möjligt i armarna. Under hela helgen så blev jag o Amanda 2a samt 3a  på denna tävling. Kändes extra gött när vi slog en dryg kille som trode att bobbi o jag gick i 6an!!!! fuck that poor creature mohahah!

Köpte en bok där man får reda på många bra klättrings ställen i sverige, detta kommer defenitift utnyttjas i sommar :)
var också lite "grov" o köpte mig tre kanin skinnar för att gulla med under mindre roliga stunder...

Vi avslutade dagen med att se på bio o käka nötter, shutter island blev det, en mycket bra film men jävligt psyk.

Nästa dag vaknade vi upp på lidningö hemma hos mormor o morfar för att storstäda deras lägenhet, shit va glaa de blev :)

Nu ska jag ta hand om mina fötter, morsan sätter nålar och masserar, och ja får vila nu :( bläää

Nu tänker väll ni ja men man får som man förtjänar o visst... men jag lär mig fasiken aldrig, inte än på ett tag i allafall.
ha det så mjukt o skönt i löparskorna o glömm inte att fötterna är din bästa vän som löpare.

innan viktorisloppet 09, efter 4dagar på hultsfredsfestivalen, kom 2a efter en svart kvinna... :)

ja o karin in action

sthlm halvmara med tre hässelby tjejer

min (vår) publik haha kameran fram ;)

Yoie på jobbet hälsofabriken

Kommentarer
Postat av: tomas

Nej fan va tråkigt att du har problem med fötterna, hoppas de blir bra snart så det inte stör allt för mycket i uppladdningen inför ditt marathonlopp!

Haha rätt åt den där killen, starkt jobbat av både du o din syrra.



mvh tomas.

2010-03-15 @ 23:42:22
Postat av: yoie

ja vet seegt som satan, vi får se om jag kanske ställer in maratonet o kör ett lite senare istället.

ha det fint hoppas träningen funkar för dig

/yoie

2010-03-16 @ 18:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0