alla borta, yoie hemma :)

Idag åker Morsan och Bobbi till Portugal, till ett träningscamp. Så jag är själv hemma en vecka med min hund Molle och små töntarna katterna Ebba o Dogge.
Min farsa skulle komma hem på söndag från Kenya men han förlänger resan 2 veckor, han har varit där 9veckor då.
Så Fabriken ligger i mina händer nu och jag har planer på att ändra alla lugna pass till extra tuffa :P denna veckan. Det passa bra när jag hoppar in istället för sara på hennes lugnare spinningpass.

Idag är jag super seg och tur att Glen kommer till gymmet ikväll så att jag kan motivera mig till ännu ett cross pass.

Imorn är det 2h spinning med rosa pantern Christy och sedan utgång med Lina, Almo o Janne i linköping höhö, hoppas att stöta på lite fler åtvidsbor för jag har hört att det är fulla bussar in till stan imorn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0