styrka

mer styrka nu, framför allt baksida lår, axlar o bröst. Började förra veckan och lägger upp det så att jag kör effektivt och inte så länge.
ex 10 benböj 25kg, 10armhävningar, 10 situps x 10 så att det blir 100 av allt. tar ca 15min utan vila. Sedan...--->
kör man något liknande med tre stationer fast med bara axlar, jag brukar gilla (vet inte vad övn heter men...)
5kg statiska armar som man bara för upp o ner 10ggr, tar samma vikter även om det kan kännas lätt så blir det jobbigt i lägnden, pressar armarna mot taket stående, avslutar med att pendla armarna löpar likt med 7kg ca 30-40ggr allt detta x 10.
Sen är jag klar om jag inte avslutar med lite mage rygg eller utfallssteg på 1m höjd (gött för rumpan)

hungrig på träning!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vänta tills ja kommer hem ;)

2010-06-11 @ 10:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0