spring


sommar. tält o hultsfred :)

Har börjat springa 5-7km utan smärta. Har varit hos ett antal olika läkare, samt magnet röntgat + gjort ultraljud på foten och allt säger att benet har läkt men att foten måste sakta vänjas vid belastningen. Så tillbaka på ruta ett.
Fick ångest attack i söndags efter gymträningen. Det löste jag med att riva upp golvet i mitt gammla rum "poesi golvet" där ag har kluddat ner massa motiverande o filosofiska meningslösa meningar... Nu är den blågröna as äkliga plastmattan borta och under det låg ett vacker trägolv :) Genom städade samtidigt hela rummet, det tog 3h allt som allt så ni kan ju fatta hur äkligt o skitigt det var där... har mäst använt mitt rum som ett ställe att ställa mina flyttkartånger i, men nu är det äntligen bebott igen så nu kan det användas som gäst rum.

Idag haf varit en bra träningdag.
morgo 30min jogg 70min cross, em 30min jogg 30min cross 60min styrka med syrran som är utbildad PT och det blev ett riktigt bra pass, hon är jätte bra att ha hemma nu, så kan hon hjälpa mig och lägga upp träning som passar mig perfa =)

yoie o bobbi

Kommentarer
Postat av: Stoneriver

Kul att du är igång igen!

2010-06-19 @ 18:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0