dyrt med ute liv

Nu har jag köp mig ett par rejäla kängor att traska runt sarek i. det tog ett tag att bestämma sig ALLA dojjor låter så jädre bra och självklart MÅSTE man ha! o ha! +  proffs strumpor mm... ÖÖhhh närmare 3000kr för skorna och jackor för 7000kr ::::::SSS vilken industri av NYA SUPER bra grejer som man så klart MÅSTE ha annars dör man under vandringen... typ... höhö. Fattar inte hur mycket det finns, en hel uppsjö av märkes, slitstarka, regntäta, Gortex, skinn, läder, ull, ytterlager, innerlager, underlager, överlager, mellanlager.... phuu, ta mig här ifrån!!
det blev i allafall ett par kängor o inte den värsta sorten 2 par strumpor och en regnjacka på rea pris 999kr och lite torr mat... fast resten torkar jag själv.

Springer nu utan hinder eller jo jag fick en ny skada men den har fixat sig nu och det var igentligen ingen skada eftersom jag sprang 20km efter att det uppstod. jag vrickade vänsterfoten så det bara knastrade och tänkte NeJ NEJ NEJ NEJ NEJ FAN FAN FAN FAN och tack vare FAn så blev det bra. Den andra skadan är att jag har fått blåsor på hela fötterna... man får undvika grusiga vägar så går det bra.

Hela veckan har jag dansat modern och afrikansk dans eftersom vi har kurser under den här veckan. Svin kul och bra jobb för fötterna då man är barfota och använder mycket fötter. Dans är nog rejält bra för stela löpare. Man använder ett helt annat kroppspråk till musik än när man ensidigt bara springer. Så det rekomenderar jag till alla slags löpare.

Nu ska jag iväg o dansa, annars har jag tränat. 27km distans - 10km fartlek - 45min intervaller på crossen - biceps triceps.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0