emmaboda...? kanske det

Det ser ut som det blir Emmaboda festivalen och inte PIP... hmm vet inte riktigt om jag gillar det men eftersom kussen ska dit o jag får inte med mig någon till PIP så får jag dra dit med honom o ett gäng grabbs. Dock ska en gammal Arvikafestival polare dit så det ska bli kul o träffa henne igen.

Dagens låt... HELT OFF - mediakåt

Nu är frågan bara., vart ska jag sova... ska jag slagga sj i ett tält eller ska jag krypa ner i samma tält som min oerhört fräsh kusse som vanligt, och vakna upp i ett måln av dålig andedräk o pungsvett... hmm... ja duu.
Bäst att tvinga med syrran o slagga i bilen det var tydligen 9km till närmaste vandrarhem, palla...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0