törstar

inspirerande att vara på sollentuna GP i går, kunde ju vara goare att åka till kiruna och springa statsloppet där men men...
Kände också att jag är i dålig form för tillfället, och man blir så avunsjuk på alla vältränade och topppresterande löpare som på lätta fötter stuttsar fram. Jag hoppas den tiden är inne för mig också snart.
Ikväll går Trosa stadslopp och jag ska nog dit o kolla på syrran ev springa med henne om jag orkar betala efteranmälan vill säga...
Stannar nog i sthlm hela helgen så jag kan träna med nåra här på intervallerna :S... oerhört pinsamt det kommer bli imorn på intervallerna, jag känner att jag behöver morsan på banan om mitt självförtroende med löpningen ska smyga igång igen, just nu kännr jag mig VÄLDIGT nyvaken i löpsteget... vi får se vi får se, som ja brukar tänka när jag några få gånger om året ställer mig på löparbanan.

Sprang 35km för några dagar sen och vist gick det bra förutom att jag höll på att DÖ av törst och drack upp 1,5 l juice + två vattenflaskor när jag kom hem :D höhö, så tempot kroknade rejält sista milen och det enda jag hade i huvudet var sången "här kommer pippi långstrump" ehh ja då e man nog inte riktigt klar i huvudet. Från att ha sprungit i 4.40tempo till att avsluta sista milen på nästan 60min säger ju en hel del om det... men jag e inte bitter.

Fake it till you make it ;)


Kommentarer
Postat av: Elin

hahah här kommer pippi långstrump!!!!!!!!!!

2010-07-02 @ 16:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0