lite nu

PÅ måndag drar jag, Bobbi o Molle till Kvikkjokk och drar sarek på 8dar, avslutar det hela vid stora sjöfallet. Har varit ute med Molle så han har fått gå in sin väska som han ska bära sin mat i och det går kanon bra.
Eftersom hundar inte får vara i liggkupen så måste jag köpa sittplats hela vägen 23h fram i tebax, konstigt att det inte finns något bättre för hundägare, men men det kommer nog snart med agilitybana inne på tåget o dubbelsäng.
Men ja gillar att självplåga mig lite, kanske därför jag gillar maraton så mycket.

Träningen går ganska bra men jag känner mig i skit form och det är nästan pinsamt att kolla på klockan ibland...
Jag kör vinterträning mitt i sommaren och hoppas kunna vässa formen till normal nivå till sthlm halvmara i allfall.

Var i sthlm hela helgen och körde träningen. Sthlmare har himmla massa bra löpar vägar om man vill ha fart och slippa tänka på vart man stoppar fötterna, här i Åtvid måste man alltid gena genom skogen, springa på krokiga och bökliga stigar som man ibland rammlar handlöst i och skriker FAN över hela byggden eller springa på uppkörda grusvägar så att det känns som man springer på en spikmatta och får blodblåsor och vattenblåor over hela fötterna eller det värsta... att springa genom kohagar med galna tjurar i :S. Dessutom slutar nästan varje jobbigt långpass med att man måste springa igenom villaområden och då är man helt stumm och trött i benen och törstig som en slav, så hör man att folk alltid ser mig springa utanför deras hus... kul då...:(
Så när mina pass i åtvid slutar 10-20min långsammare än i sthlm så är det inte för att jag tagit ut mig mindre o bara lullar runt lite.

vi ses

Kommentarer
Postat av: Lazze

Tjena Yoie!

Du verkar nästan typ överrörlig...

Boxning, löpning, motocross, adventure...

What's up!? What's next?!

Och så synes det mig att du diggar LooptroopMårten

och hans livskoncept: you know, he is a Runningman!



Själv läser jag dina space-ade bloggningar hyfsat

regelbundet. Bra frispråk, annorlunda vinkling!!



Hoppas det fixar sig med löpningen än mer för Dig!



mvh Lazze, 10/7 kl 13.01

2010-07-10 @ 13:03:03
Postat av: yoie

jo jag kan vara ganska jobbig om jag måste sitta still för länge. Alltid lika suprice över att folk läser min blogg och vissa tillomed regelbundet :D. Kanske inte är den bästa ordbajsaren men jag gör mitt bästa och hoppas folk garvar gott under tiden.

fortsätt komentera och reflektera över min livs situation :P

ha det så fint

//yoie

2010-07-10 @ 17:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0