skidor

Gick till golfbanan och åkte 4 varv (32km). Med två fillefjångbyxor + skidbyxor, 2 strumpor, två underställs tröjor, löpar tröja och skidjacka, rånarluva, mössa, fuskkrage och skidvantar var jag redo att åka i 18-grader. När jag var klar skulle jag snabbt få på mig mina termobyxor, jacka, superduper vantar och kängorna. När jag tog av mig min skidjacka hade svettet stelnat så tröjan var helt stel av is. 
Fötterna hade tappat känseln så jag fick små springa hem 2,5km. När jag kom hem ställde jag mig i duschen, inte det bästa för tårna svullnade o blev blåa, det hjälpte att skölja kallvatten på fötterna.
Skidor e ju svin gött men shit va nice det ska bli att få springa på jord om en vecka :D AHH!!


Kommentarer
Postat av: Stoneriver

Borde inte du vara i sydafrika o träna nu va?

2010-01-12 @ 21:45:26
Postat av: J

Lever du??

2010-01-24 @ 22:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0