marilyn Mansons bok

Läser väldigt dåligt men "läser" alltid innan jag ska sova oftast bara en sida sen tröttnar jag...
Ibland men inte ofta kan jag hitta en bok som jag gillar men det var länge sen jag läste slutet i en bok. Många böker e så kompliserade att man ändå inte fattar hur det slutar, så det blir att jag slutar läsa när det är några kap kvar, jag bryr mig sällan om vad som ska hända. Har dessutom ett VÄLDIGT! dåligt minne, pinsammt ibland när helt självklara saker kommer upp som ingen skulle glömma o jag glömmer det. Jag glömmer dock aldrig träningskläder och att passa tider. Men jag glömmer jämnt saker som hänt tidigare. Allt e bara en dimma...
Men det jag skulle skriva var att jag har fastnat för en bok, nämligen marilyn mansons bok, nu glömde jag vad den heter. Men Shit den e as go man bara sitter o myser HAHA :P hehe, kanske inte alla borde läsa den men det är den enda boken som får mig att läsa just nu o tvn spyr jag på nu när jag suttit o glott i 6dar.

Så Manson en gång förra vintern o det ångrar jag inte! han e galet galen!


Kommentarer
Postat av: Stoneriver

Lika bra du är på att träna, lika dålig är du att svara på kommentarerna du får av läsarna. Lär av slipsens blogg....

2010-01-05 @ 21:21:45
Postat av: Anonym

haha :P ja ja vet, sorry men jag har inte varit så engagerad i bloggen, men det e skit kul att få kommentarer :D

Gott Nytt ÅR!



//Yoie

2010-01-06 @ 10:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0