Kenya <3

sho! nu har jag varit i Kenya i 14dagar o jag har bara en vecka kvar :(
Det finns sa mycket att beratta o jag ska latt aka tillbax i mars. ska oxa forsoka sattsa pa ett maraton i april o springa riktigt fort. Traffade Bellah innan hon akte till Dubai och ar grymmt impad av henne! Nytt svenskt rekord viste man ju redan innan loppet men med en sadan marginal!!! 8) GRATTIS till henne!

Har delat rum med Liljan efterosom det ar fullt pa Lornahs camp. Liljan e cool jag trivs grymmt bra med henne. i ons kom oxa Lisa Blomme till campet *hon har tidigare bott hos Bella o Lars i Eldoret.
Igar korde jag O Lisa backintervaller 1minx16,5 30min uppvarmning o 3km hemjogg. Det blir stenhard traning har och det behovs efter en vinter i sverige med enbart skidor o Distans.
Idag sprang jag till Eldoret fran Iten 32km men ganska behagligt eftersom det blaser med vind.

Iten ligger pa 2400moh. Visst blir man dods trott ibland men nu vet jag hur kroppen funkar sa har upp och nu ar allt bara jatte inspirerande. Att dagligen umgas med elit lopare fran alla varldsdelar gor att jag antligen kanner sig hemma o normal med traningsmagnden.
Traffat mycket skona o roliga manniskor som man sakert aldrig skulle tagit kontakt med annars o man gar alltid med ett leende pa lapparna i Iten :) helt enkelt underbart!

Kram /Yoie



Kommentarer
Postat av: ulla

Vad härligt att allting fungera. jag blir alldeles varm om hjärtat. Kul att vara med likasinnade och få inspiration men kom ihåg ÅTERHÄMTNING det är då som du blir stark. massor med kramar

2010-01-25 @ 19:29:15
Postat av: Stoneriver

Du har det bra du! Själv får man jobba varje dag...Nöjd om man kommer ut MAX en timme om dan...Sånt är livet...Hoppas du håller dig hel!!!

2010-01-26 @ 22:01:09
Postat av: tomas

Fy faen va nice det låter:)

Är fett avundsjuk, här i sverige är det ju snöstorm just nu!

Vilket marathon är det du tänker springa i april?

Fortsätt träna stenhårt o ha det bra:)

Hälsningar tomas.

ps. hur många mil i veckan kör du nu när du är där nere i Kenya?

2010-01-28 @ 23:55:34
Postat av: Stoneriver

Hallå!!! Lever du än på denna blogg????

2010-01-31 @ 21:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0