hem imorn

sho. Dagarna gar fort har uppe.
Har tranat med lisa i veckan vilket har vart kul. I lordags korde vi ner till eldorett 32km nagot som enligt Lisa var det langsta hon nagonsin kommer springa under samma stracka 2010 hehe det va i allafall hennes ide o det var gott att ha nagon att latcha med under de 2h 35min som det tog for oss.
Lisa hjalpte att dra mig under mitt intervall pass som bestod av 4x800m 4x600m 4x400m 4x200m (ruskigt jobbigt o utan Lisa, Ida Nilsson och Hasse fotograf sa skulle jag aldrig orkat hela vage)
Igar korde Ja o lisa vart andra backintervallpass (jag var korde 30sekx16 for att kunna fa upp fart utan att dra pa mig allt for mycket syra o dessutom hade jag kort distans 1h innan) Lisa korde 1minx16 o de sista tva pressade jag henne 5sek snabbare (Lisa ar grym).

Nu ar jag pa vag till Bellah for att hamta min vaska med skor som ska ner till Nairobi o lopara dar o sa ska jag passa pa att grattulera henne for sv rekordet.

Har tankt mycket pa vad jag ska gora hemma sen... antagligen blir det att ta korkort och pendla in till norrkoping sa mycket som mojligt for att trana med holger o loparna.

ps i Iten finns knappt internet o det som finns gar for sakta att edt inte ens ar nagon ide, darfor har jag varken kunnat mejla eller skriva har pa bloggen. ds

5bananer i kenya kostan 1,50kr o en stor mango 2kr.

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad härligt det låter! Tycker det är så inspirerande att läsa om din träning! :)

Ha det så bra därborta!!

Mvh//Lina

2010-02-01 @ 12:34:52
URL: http://www.linastraningsblogg.blogspot.com
Postat av: Stoneriver

Du missade det väsentliga: Vad kostar en stor stark????....;-)

2010-02-05 @ 21:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0