upp o hoppa

Nu är ja back in åtvid efter några dar hos kussarna i vagnhärad. Drog med oski O olli på lite tröskel träning hhaha :P vilka kämpar!
Olli- snälla snälla inte igen!!! ÅÅÅnej!
Yoie- Kom igen Olli. KÖTTA!! 3,2,1 KÖR!
Mina kussar e bland de lataste. Men det blev det ändring på när Yoie is in the hus! Ingen ska få sova till kl 13.30 o peta näsan nono. Tur att det är lite mer fart i Olli än de andra smitarna :P 

Jobbade på DN galan i går och såg skräcken o räddslan i Bolts ögon när Gay krossade honom på 100m... till o med en hjälte kan ha en dålig dag, gör det hela lite mänskligare.

Träningen går fint. Har börjat köra en hel del tröskel men banan har fått vänta, den känns inte alls lockande just nu. Fast på fre ska jag ta mig runt 12 goa varv på den under JSM...

Ska dra ut o köra lite fartlek nu innan jag ska träffa sara o köra ett löp pass med henne.



Kommentarer
Postat av: tomas

Tjo Bohlin:)

Härligt o höra att träningen funkar bra:)

Så du ställer upp i JSM i år, blire inge Midnattsloppet på lördagen då?

2010-08-07 @ 17:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0