svenska musik är bra

tips på svensk bra musik

Swing - hyresgästföreningen
ADL - how we do
AYO - betångdjungelboken (en låt jag kan varenda ord på, lyssnade på som liten yoie)
Feven - Bränn BH (fick hennes autograf, väntade i timmar )
Labyrint - fingrarna i luften
Ison o Fille - skrattar idag
Ken - brorsan (hatad o älskad, men vet hur hiphop ska låta)
Blues - mot alla odds (var en av de som täckte mitt rum med affisher)
lating kings - knas (min första konsert, oförglömligt)
million stylez
Timbuktu (Chillade på platens och snacka skit på hultan, mannen!)
kultiration
Svenska akademin (galna)
Roots cirkus
peps persson
Kapten röd
helt off - mediakåt
hoffmaestro
PROMOE (kommer alltid vara bäst)
Kung henry (jag blir kär)
chords
Melinda
Rusiak
Roffe ruff - (haha, sthlms fjant)
Petter- (farsan)


mfl...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0