min o din träning

http://www.youtube.com/watch?v=BqlJwMFtMCs&feature=related
Hörde denna låt på radion med syrran på väg ut till torpet under den tiden det var varmt i sverige...
Nej då det var inte remixen det var orginalet, kunde fan inte få låten ut hjärnan... sa till syrran sedan -fan den här låten måste jag tanka hem :D. Nu spelas den dock konstant på radion men tyvärr inte den bästa varianten (orginalet)

Idag körde jag lite fartlek i mitt distans pass...
12km i 4.45tempo
4km i 4min tempo 2km i 5min tempo
3km i samma tempo o sedan 2km i 5min tempo
2km -II-
1km -II-
avsluta med 2km
sammanlagt 30km

Har dessutom blivit Löpar PT har hunnit med 2 träningar o det är så kul att träna henne :) Hoppas hon kommer springa bysjöloppet!

Hon springer runt 5-6km o så här har vi kört...
Lördag. 0700 2km distans till ca 50sek backe x 3. ca 1km tills vi kommer till nästa backe. kör tröskel fart i lång backe som suger i benen x 2 (den andra backen är flackare). ner gång 500m.

Söndag kväll 20.00. 2km uppvärmning ner till banan.
150m x 2. 50m gång vila sedan 300m 2min vila och sedan kör vi 2gånger till.
1km nerjogg

Alla pass denna vecka ligger runt 5-6km. vill man så ökar man sedan till 7km per träning i 2v, sedan 8-9km i 2v osv..

<---- Oski
imorn drar jag till mina kussar i vagnhärad :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vist var passet bra?! :)

2010-08-05 @ 13:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0