baltzar

sprang hem segern i går på Baltzarloppet 4de året i rad :)
Stannade och pissa efter 8km och hade knappast någon som hotade mig så jag tog det hyffsat lugnt och e glad över att vara 2000kr rikare!
Varken jag eller Amanda (som sprang och vann 10km) sprang på någon bra tid, men har man en lite övertränad kropp som jag har just nu och var noll laddad inför lopp så är jag glad att jag kunde jogga runt o vinna.

Igår ringde klockan dessutom kl 0600, slog på snoozern och gick sedan upp vid 0630. Ska träna Sara nu några gånger så det var bara att palla sig upp som bestämt och möte henne. Vi körde ca 6km med 3back intervaller och två "tröskel/intervaller" i längre backe. Riktigt kul, hoppas sara tyckte det också :) Idag ska vi köra kortare intervaller på banan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0