söndag

shit... för mycket mörk choklad, har ni käkat mörk choklad och nästan blivit "höga" för att sedan få grymmt ont i huvudet som en baksmälla?
Alltid samma visa. var tvungen att avsluta mitt trädklättrande i förmiddas för att jorden snurrade efter den mörka cholkaden. Är helt färdig nu...

Han i allafall klättra i några träd, o för alla er som längtat ut i skogen så är snön helt borta nu och man kan traska fritt, förutom att det krävs bra skor eller stövlar eftersom det var blött på vissa ställen. Var ute vid 7 imorse och shit vad talltitorna, sidensvansarna, talgoxarna, trädkrypare, rödhakar tjattrade. Till och med skäggdopping och ejder ´guppa runt på vattnet... men bor inte ejdern vid havet???

Kommentarer
Postat av: Stoneriver

Får du ont i huvudet alt. blir "hög" av mörk choklad kanske du har anlag för migrän. Mörk choklad,ost,rödvin(!) är klassiska födoämnen som kan ge migränsymptom.....Men så illa är det kanske inte? Tränar hårt fast skadad ser jag! Kompromisslös inställning vanligt...;-)

2010-04-05 @ 22:13:19
Postat av: Anonym

sho, har adrig haft migrän i hela mitt liv :)

Du vet det är SM om några veckor o då måste jag va snabb. Jag ska kötta!!!! mohahah

//yoie

2010-04-06 @ 07:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0