VÅR!

kom nyss hem med Molle. Vi har varit på hundklubben och tränat agility. tur att man har en sån gullig hund som gör allt utan man behöver skena som en idiot o peka på varje hinder :P Foten är ju fortfarande inte 100 men mycket bättre.

pass som skadad
lördag: Spinning 60min (jag leder pass), Cross 60min - 20min distans 30sek intervall x 10 detta 2gånger
Fredag: Cross 60min bara distans, Spinning 50min + 50min fys
Torsdag: Cross 105min (2min intervaller), spinning 40min (jag leder pass), 30min spinning (jag leder pass) 45min core (jag leder pass)
Onsdag: Cross 60min, Spinning 40min (jag leder pass) 
Tisdag: Cross 90min (olika typer av intervaller 30sek x 10 och 2min x 10), cross 50min med Glenn (intervall 1min, 2min, 3min, 4min, 5min, 4min, 3min, 2min, 1min 90sek vila)

Måndag: 105min cross, styrke träning 60min, (med anna svensson), cross 60min, spinning 30min o 45min core (jag leder pass)
totalt 840min kondition och 200min styrka. 1040min träning, helt okej för att vara skadad och stå o gnugga på en cross.

Alla pass har varit rejält svettiga och jobbiga på ett bra sätt. Underbar känsla! Tur i havet att jag kan träna iallfall. Imorn blir det vila och lamstek :)

Har plockat tussilago och haft med mig choklad i skogen, Ja o molle njuter av våren =)
Idag var det påsk marknad och hela åtvid vallfärdade till torget hehe, själv jobbade jag.


för en vecka sen, nu är snön borta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0