trött

Fetaste trött idag, har igen inte sovit en blund utan bara legat och vridit mig i sängen, :( hmm brukar ha jätte lätt för att sova men jag kan fan inte sova hemma.
Det har varit en tuff vecka med mycket jobb och många pass som jag har varit tvungen att tagit. Eller det vhar varit kul men slitit. Har pass idag, imorn och två iövermorn oxå blandade känslor.

Om 18dagar är det SM o då ska jag självklart springa,,, :S ja ni. får se hur detta kommer gå. har inte skenat på 4veckor.... Men det är ju bara att lyfta på benen så mycket man kan o hopps på det bästa.

Akta er för alla rådjurs lik i skogen, Molle gillar det så man får hålla rejält med koll på honom. Annars ligger rådjuren helt utslagna o orkar knappt reagera när man traskar förbi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0